Lördag

I går var vi på Strängnäs BK och träffade Lena och Rune, Malcos uppfödare. Det var jättetrevligt, vi tränade, fikade och snackade. Lena hade gjort äppelkaka med vaniljsås, mums.
Jag fick en jättetrevlig present, ett tjänstetecken till Cleia. Titta vad söt hon är i det. Vi provade på rapporten idag.
Malco gick riktigt bra idag, ja, det gjorde alla undarna faktiskt.
Cleia fick prova på att sitta uppbunden ett tag och det gick kanon. Hon är bara för cool, den lilla tjejen.
                                                  





















Är jag inte söt?

                                                             

Som om inte jag skulle kunna springa rapport!!


Kommentarer
Postat av: Jenny (som äger Caki)

Roligt att ha hittat till din blogg! Caki är ganska lik Cleia men hon har inga tecken och så är hon sötare förstås:).. Sen är det ju klart att Caki blev lite avis nu när Cleia fått ett tjänstetecken och allt, men jag ska försöka motstå att springa iväg och köpa ett likadant... (sjukt gulligt!)



Tittar in mer framöver för att följa era framsteg!

2008-10-31 @ 00:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mallarna

Mattes mallar




RSS 2.0