Måndag

Vi skulle tävlat igår men jag avbokade och tänker lägga ner tävlandet i höst. Måste se om jag kan få igång Malco igen, vi ska ju vara ett team och om han inte tycker att det är kul att tävla så struntar vi i det. Han är väl kanske lite störd av den nya marodören i huset också. Han hade ju blivit lite van vid "allt ljus på mig". Ibland är han jätte"mammig" och ibland är dom bästa lekkompisar. Dom är så himla söta när dom ligger och busar på golvet. Malco är faktiskt riktigt försiktig.
I går var vi i Södertälje och tittade på Tobbe och Grim när dom gjorde BH-prov (tror jag det heter) som dom klarade bra. Nu är dom klara för att börja tävla. GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mallarna

Mattes mallar




RSS 2.0