Panshis

Ja, så var man panshis då. Inte helt fel. Jag började ju bra med att göra en tarmundersökning på fm den första dan. Roligare kan man ha. Men nu är det gjort. Vi har varit lite "osams", magen och jag. Men det såg bra ut sa doktorn.

Nu ska jag försöka få lite ordning på min lille vovve. Vi har kommit igång med lydnadsträningen, lite grann i alla fall. Det är mycket skogen nu igen. Var ute en sväng idag och det var vi och myggen i skogen. Hoppas det blir kallare snart, plockade just bort en krypande fästing på mig.

Jag har haft min bil på service i dag så vi hade Volvon och det tycker inte Malco om. Han trivs inte alls i den bilen. Jag får ta honom i koppel eller locka med godis om vi ska åka i den. Det var verkligen skillnad när vi skulle till klubben i kväll och min bil var tillbaka. Han tom försökte tränga sig in i den. Undrar om det kan bero på att buren är större i min bil? Jag skulle inte heller vilja tränga ihop mig i en Volvo-bur. De var bättre förr, 245:an tex. Hundmässigt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mallarna

Mattes mallar




RSS 2.0