Spår

Nu är spårtävlingarna äntligen över. Dom som jag hållit i dvs. Det har varit ett jäkla kutande i skogen men väldigt skönt också förståss. Det har varit ett kanongäng (som vanligt) som varit spårläggare. Det är kul att vara spårbas när allt funkar så bra.
Malco har fått bra kondis på kuppen. Jag hann tom provgå ett spår med honom. Där fick han lite problem för det vimlade av svampplockare i skogen så det var spår överallt men han redde ut det. I morgon ska vi åka ut och plocka ner reservspåret och ska då passa på att gå med honom. Det ska bli skönt att få tid till både hund och hus nu. Jag hoppas på det i alla fall. Nu ska vi försöka få Malco att bli av med "rädslorna" på lydnadsplan. ( Det omöjliga tar bara lite längre tid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mallarna

Mattes mallar




RSS 2.0