Tävling

I dag var vi iväg och försökte tävla igen, sök, men jag bröt efter 100m för Malco känns inte bra. Han är pigg och så men "konstig". Har "rädslor" och på söket var han okoncentrerad. Det syns i hans ögon också.
Han hade bra markeringar men jag valde ändå att bryta. Man är ju en velputte, ibland tycker jag att jag ska försöka få honom van genom att tävla men sen känns det inte alls bra att tävla med en hund som är "off".
Vi strök oss till elitspåret i morgon också. Tror att jag åker dit och bara "är" på en tävlingsplats.


Kommentarer
Postat av: Birgitta & Yo-Yo

Stackars Malco - du ser ju så pigg o alärt ut på träningen...men det är nog bäst att ta det lugnt, hoppas vi syns på torsdag.

Kram Birgitta & Yo-Yo

2008-09-20 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mallarna

Mattes mallar




RSS 2.0